AURA - Curly maskara / recenzija





Kada su maskare u pitanju, moje trepavice su vrlo izbirljive i retko koja maskara im odgovara. Ako ste i vi iz one garde koja ceo život koristi max faktor 2000 kalorija, onda mogu da vas obradujem jer sam pronašla adekvatnu, daleko jeftiniju zamenu :)

Ispričaću vam moju priču u vezi ove maskare...
Kada sam je uzela na preporuku promoterke Aure u Liliju, jer me je bilo sramota da je odbijem od tolikog nagovaranja da isprobam, a i cena je bila oko 350 din ( i sada je ista cena ), zaista nisam ništa očekivala od nje. Međutim kada sam je probala prvi put, bila sam vrlo pozitivno iznenađena. Pomislila sam možda je slučajno, kao tek je nova, gusta, sveža, bla, bla, ali evo prošlo je već 2 meseca i ja je još uvek koristim i ista je kao i prvog dana.
Što se tiče mojih trepavica, one su oštre i jake i meni treba maskara koja će ih lepo podići i izviti, faktički koja će mi "otvoriti" oko. Ova maskara je to uspela!




Što se tiče četkice, kao što vidite na slici ravna je, što me iskreno čudi da maskara za uvijanje ima. Obično su one zakrivljene četkice, ali iako je ravna vrši svoju dužnost i zaslužuje ime koje nosi.

Što se tiče skidanja, ne trebaju vam Bog zna kakva sredstva za skidanje maskare, pošto se vrlo lako uklanja. Dakle bez natapavanja, bez trljanja, lagano... :)

Iskreno vam preporučujem da probate ovu maskaru, bar zbog cene. Verujem da se nećete razočarati :)

Da li je neka od vas probala ovu maskaru i da li delimo mišljenje?!

Share this:

CONVERSATION

2 коментара: