Eveline 8 in 1 i Eveline ulje za zanoktice


Zdravo devojke! Danas ću vam pisati o 2 neophodna proizvoda devojkama koje imaju problema sa noktima. Kada kažem problema mislim na listanje, pucanje, krzanje i na to da ne možete da pustite željenu dužinu nokta jer jednostavno uvek se desi nešto od navedenog da spreči vaše nokte da prosto izrastu onoliko koliko vi želite.

Ja sam imala ogromne probleme sa noktima počevši od toga da sam ih u srednjoj školi grickala i da mi je to jako dugo bila navika. Kasnije sam shvatila da od toga nemam ništa lepo i da mi prsti liče na ćevape i odjednom sam prestala. Međutim nikako nisam mogla da pustim da prirodno izrastu jer su bili izrazito tanki i krhki, već sam išla na razne nadogradnje, gelove i ostala čuda koja još više uništavaju nokatnu ploču.
                                                     

Pre jedno godinu i po dana otprilike videla sam Eveline 8in1 na polici DM-a i pristupačnu cenu od oko 300 din i rekoh sebi ajde da pokušam.
Po uputstvu kaže da prvi dan namažete jedan sloj, drugi dan drugi sloj, treci dan treći i tako idemo do 5, onda šesti dan skinemo lak i opet krenemo ispočetka. Rezultate zaista vidite posle nekog sedmog dana. Jedina zamerka ovog proizvoda je što malo krene da isušuje zanoktice, ali sam pronašla još jedan Evelinov proizvod :) Ulje za zanoktice sa kojim sam rešila i taj problem. Nakon namazanog 8in1 sačekam par minuta da se prosuši pa namažem ulje za zanoktice i uveče pred spavanje još jednom ih namackam za svaki slučaj :)
                                                   

 Ono što mogu da tvrdim je to da ovaj proizvod zaista pomaže i da već posle 15 dana vi imate potpuno zdrave i jake nokte. 

                                                   

Na slici to možda ne možete da vidite pošto ja volim da imam kratke nokte, jer mislim da izgledaju urednije, ali svakako kvalitet nokta ne može da se uporedi sa onim od pre godnu i po dana.

Tako da ako imate problema sa noktima, pravo u najbližu drogeriju i kupite ovaj sjajan proizvod i ne zaboravite ulje za zanoktice da sebi ne biste stvorili i taj problem.
Imate li iskustva sa 8in1 i kakva su?!

Do sledećeg posta!

Share this:

CONVERSATION

3 коментара: