Maybelline BABY SKIN



Posle otprilike godinu i po dana i Srbija je uvezla dugo očekivani BABY SKIN. 
BABY SKIN je proizvod o kom se dosta pričalo od kada se pojavio, definitivno smatram da ovaj proizvod ili ćete obožavati ili mrzeti.

Naime, ovaj proizvod tvrdi da "briše" pore u minuti, kao i da vizuelno umanjuje nesavršenosti i kožu čini savršeno glatkom.

Primenjuje se tako što prstima utapkavate proizvod na kritična područja pre nego što nanesete puder. Ja sam se prevarila u par navrata pa sam ga razmazivala po licu, nakon čega sam primetila da uveče kada skidam šminku, šminke zapravo nema, jednostavno sklizne sa lica. Kada se utapkava totalno je druga priča. Dakle, nemojte ponavljati moju grešku :)


                                           


Što se tiče posla, dakle da li radi ono što tvrdi, u mom slučaju da! Umanji mi pore i učini mi ten savršeno glatkim.
Njegova formula je silikonska, što mojoj koži (mešovita ka suvoj) zapravo odgovara, pa smatram da devojke sa masnom kožom neće voleti ovaj proizvod.

                                               


Ja sam svoj BABY SKIN ugrabila još prošle godine u inostranstvu, cena mu je bila oko 12 evra, što po mom mišljenju nije bačena para s' obzirom na to da proizvod ima 22 ml i da je dovoljna jako mala količina proizvoda da se nanese.

Da zaključimo - meni ovaj proizvod zaista odgovara i iskreno preporučujem da ga probate. 







Share this:

CONVERSATION

0 коментара:

Постави коментар