Avene - termalna voda


 U naše krajeve stigle su visoke temperature i nepodnošljive vrućine, znojimo se, topi nam se šminka, iako smo je stavili u najblažoj mogućoj varijanti :( . U mom slučaju prvo se skine sa nausnica što izgleda presmešno, ono što mene osvežava i spašava i produžava trajnost šminke na licu po ovoj vrućini, upravo je Avene termalna voda.

Upravo navedeno je moja primarna namena, a inače je možete koristiti u raznim situacijama, kao npr. za smirivanje iritirane kože posle kozmetičkih tretmana i inače kada vam je koža osuta, nadražena, zatim posle depilacije, vrlo efikasno ublaži crvene tačkice ili npr. posle sunčanja, ako ne daj Bože osetite zatezanje ili peckanje, njena svrha je neograničena!

Termalna voda inače odgovara svakom tipu kože, a posebno je namenjena osetljivoj koži i  koži sklonoj aknama.

               

Moja termalna voda je u najmanjem pakovanju od 50 ml i košta oko 400 din u Liliju. Postoje i pakovanja od 100 i 150 ml, ali meni je najpraktičnije i najviše volim malo pakovanje zato što ga nosim u torbi i ne zauzima mnogo mesta.

Da li ste i vi probali Avene termalnu vodu i kakvi su vam utisci?

Share this:

CONVERSATION

2 коментара:

  1. Odlična stvar, ti si mi je i preporučila pre izvesnog vremena i sada je imam u zalihama!! :)

    ОдговориИзбриши
  2. E pa drago mi je da si na moju preporuku uzela i da ti se svidja! <3

    ОдговориИзбриши