Matte eye - Too Faced / recenzija



Kao što vidite u samom naslovu, danas želim da vam predstavim jednu Too Faced-ovu paletu. U pitanju je Matte Eye koju svakodnevno koristim vec 3 meseca. Mislim da nakon moje prethodne rečenice već znate utiske :) ali ajde da utvrdimo.

Senke dolaze u prelepom pakovanju, kao i svi Too Faced proizvodi, ni ovaj ne zaostaje za tim standardom.

Kada otvorite paletu, u gornjem delu sa desne strane nalaze se 3 kartice. Na svakoj kartici Too Faced vam predlaže po 1 look koji možete uraditi ovom paletom. Jako korisno za one koji su malo manje maštoviti :)





Paleta sadrži 9 senki, od kojih kao što sam već rekla Too Faced predlaže 3 look-a.

1. DAY - Tufted Suede, Chinchila, Coffee Bean
2. CLASSIC - Velveteen Bunny, Pebbles, London Fog
3. FASHION -Fresh Linen, Vintage Violet, Midnight

Kao što možete da vidite, a i sam naziv palete kaže, sve senke su mat. Pa hajde da pređemo na svočeve!
Prvi red senki najviše koristim, što se da primetiti. :) Njima sam ujedno i najviše zadovoljna. Lake su za rad i ne truse se, tako da ne moram da se brinem da li ću ličiti na pandu posle šminkanja očiju.
   
       
Drugi red moram priznati najmanje koristim, a razlog je taj što senka pod nazivom Velveteen Bunny je previše svetla za moj ten, pa samim tim je i najmanje koristim kao i Fresh Linen za koju smatram da bi pristajala nekoj devojci svetle kose i puti. Pebbles je senka koja mi se najmanje dopada iz ove palete zato što se teško blenda i jako se teško dobija ta boja kao što je u samoj paleti. London Fog koristim za veče i ona mi se jako dopada kako stoji i nemam problema što se tiče blendanja.

                                  


                                 

Što se tiče trećeg reda ostale su nam jos Vintage Violet koju ne koristim često, ali ne mogu da se požalim, za 2, 3 puta koliko sam je koristila ništa mi nije smetalo u vezi nje. I najslađe za kraj - Midnight koju obožavam i bukvalno mogu da je koristim i za dnevnu i za noćnu varijantu u zavisnosti sa kojim bojama je koristim. Tu senku mogu samo da pohvalim, boja mi savršeno odgovara zato što nije previše crna i radujem se svakom njenom korišćenju.

                                



Dakle, kvalitet senki je neosporan, jedino što bih možda mogla da zamerim je to što paleta nema ogledalce. Cena ove palete je oko 3900 RSD. Moje lično mišljenje je da se itekako isplati uložiti novac u Too Faced.



Šta vi mislite o ovoj paleti? Da li ste probali Too Faced palete?

Share this:

CONVERSATION

4 коментара:

  1. Posle Too faced senki nisam bas odusevljena da se vratim na druge senke zato sto su one odlicno pigmentovane i traju ceo dan na ocima a boje vec necu ni da komentarisem :)

    sparklygoddess.blogspot.com

    ОдговориИзбриши