BIOTEN - gel za umivanje, tonik i dnevna krema



Nit jeftinijih proizvoda, nit manjeg očekivanja, nit većeg iznenađenja.
Bioten proizvodi dolaze iz Francuske, što iskreno nikada ne bih rekla da nisam pročitala iza, na pakovanju. Po samom imenu totalno mi je zazvučalo nekako srpski :) No divnoća jedna što dolaze iz Francuske, samim tim mi je sve jasno što se tiče kvaliteta proizvoda.
Svi Bioten proizvodi su testirani na ljudima dobrovoljcima, ne na životinjama. Napravljeni su od 100% prirodnih sastojaka, bez parabena, parafina i veštačkih boja. Inače, Bioten proizvodi su izuzetno pristupačni i cene ova 3 prozvoda su oko 300 din pojedinačno, pa hajde da krenemo po redu.




                                      

SKIN MOISTURE GEL ZA UMIVANJE za normalnu/kombinovanu kožu sa ekstraktom dunje. Proizvođač tvrdi da pomaže koži da vrati svoju prirodnu hidiranost, da efikasno uklanja nečistoće i šminku, ostavljajući kožu savršeno čistom i osveženom. Ja se u potpunosti slažem i potvrđujem. Potrebna je jako mala količina proizvoda da bi fino zapenio i očistio celo lice.

                                       

OSVEŽAVAJUĆI TONIK - LOSION za čišćenje lica za normalnu/kombinovanu kožu, takođe sa ekstraktom dunje, koji moram priznati više osećam u toniku nego u gelu. Miris je sladunjav, ali jako brzo "ispari" sa lica :) Efikasno uklanja nečistoće i pomaže da se održi prirodna vlažnost kože. Moje iskustvo kaže da mi je ovo već druga bočica i da ću i dalje nastaviti da ga koristim.


     

DNEVNA KREMA za normalnu/kombinovanu kožu tvrdi da pruža hidrataciju 24h. Jako lagane formulacije. Kada je nanesem na lice osetim da mi hidrira, ali ne i da masti ili ne daj Bože zateže. Kao što vidite moja je pri kraju i planiram da kupim novu.


Sve u svemu, generalno sam zadovoljna sa ova tri proizvoda pre svega zbog osećaja koji pružaju mojoj koži lica, a to je čistoća, svežina i hidriranost.

Da li ste i vi koristili Bioten proizvode ili sam ih ja poslednja otkrila?! :)

Share this:

CONVERSATION

0 коментара:

Постави коментар